Wszystkie towary dostępne w sklepie
mkmetal.pl objęte są gwarancją producentów. Aby złożyć reklamację zakupionego towaru należy wypełnić i przesłać razem z reklamowanym towarem formularz reklamacyjny. Można to zrobić na dwa sposoby:
- MODUŁ REKLAMACJI - opcja dla zarejestrowanych Klientów posiadających konto w sklepie
- FORMULARZ REKLAMACJI - opcja dla Klientów nie posiadających konta w sklepie
1. MODUŁ REKLAMACJI - reklamacje z poziomu sklepu mogą napisać wyłącznie klienci, którzy są zarejestrowani w sklepie i podczas składania zamówienia założyli lub posiadali konto w sklepie. Reklamacji z poziomu sklepu nie może napisać osoba, która kupowała produkty bez zakładania konta. Reklamacje z poziomu sklepu w tym przypadku są przywilejem dla osób, które złożyły konto w sklepie. Wynika to z faktu, że Klient który nie zakłada konta, nie może się zalogować do sklepu. Przez to nie ma obsługi panelu klienta w którym zapisane są zamówienia klienta oraz możliwości składania reklamacji. Klienci którzy mają założone konto w sklepie mogą z poziomu swojego konta złożyć reklamację dotyczącą zamówienia. Opcja składania reklamacji jest widoczna w panelu klienta tylko jeżeli klient złożył w sklepie chociaż jedno zamówienie.
2. FORMULARZ REKLAMACJI - należy wydrukować i wypełnić
Formularz reklamacji
Przesłać do nas pismo zawierające zgłoszenie reklamacji razem z reklamowanym towarem. Sugerujemy odsyłać reklamowany towar przesyłką kurierską lub inną przesyłką rejestrowaną (list polecony lub paczka pocztowa).
Adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z towarem do reklamacji:
MK METAL S.C.
ul. Grabiszyńska 241 (teren Hutmen)
53-243 Wrocław
z dopiskiem
"Reklamacja"
Do każdego zgłoszenia reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny lub skan faktury).
Składający reklamację zobowiązany jest do odesłania wadliwego towaru na swój koszt. Koszty związane z odesłaniem do nas uzasadnionej reklamacji (przy wymianie lub przy zwrocie w przypadku braku towaru na wymianę) zostaną zwrócone Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się wymienić wadliwy towar na nowy, jeżeli nie będzie to możliwe, Sprzedawca zobowiązuje się zaproponować do wyboru inny towar dostępny w jego ofercie lub zwrócić równowartość zakupu towaru.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, *Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów* (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską, to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami).
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów. Koszty związane z odesłaniem do nas uzasadnionej reklamacji (przy wymianie lub przy zwrocie w przypadku braku towaru na wymianę) zostaną zwrócone Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Nie przyjmujemy reklamacji składanych telefonicznie.
Reklamacja rozpatrywana jest w terminie nie dłuższym niż
14 dni roboczych od daty doręczenia wadliwego towaru. W przypadku braku możliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.